Harman Kardon HS 200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 72 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon HS 200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Helleen 25-09-2014
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Wij hebben de HS200 set gekocht in 2008. De volgende dag dat we deze aanzette schrokken we ons rot! Het volume stond helemaal open, nou kan dat wel eens gebeuren dat je per ongeluk aan de volumeknop hebt gezeten maar dat kwam ons al vreemd voor. Helaas bleef het niet bij een keer maar deed deze set het bijna altijd bij het aanzetten. Maar toch zo dom geweest om er niet mee terug te gaan omdat het geluid verder prima was en we waren nog wel tevreden met het apparaat. Na een firmware update te hebben uitgevoerd kregen we pas echt problemen. Nu in 2014 doen de frontspeakers het niet meer. We hebben de set destijds gekocht voor €800.-! Alsof het niets is. Wij vinden dit wel een hele slechte aankoop! Wij hadden ook speakers voor de pc van harman kardon en die doen het nog steeds uitstekend en daarom dachten we dat de HS200 minstens zo goed zou zijn, dus niet!HS200 is voor ons een grote teleurstelling!

ebben929 27-08-2013
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Een setje waardoor je verkocht bent, wanneer je het geluid hoort bij de Dealer. ...Mooie vormgeving !!
Maar wanneer men het setje thuis in bezit hebt, komt de ellende.
* Set werkt alleen dmv een upgrade op d Philips ambilight.
* Bij het aanzetten vd set springt het volume op maximaal
* De trigger tussen de Dvd en de subwoofer werkt niet, dus de
standby van de subwoofer werkt niet.
* Speelt niet alle ( orginele) Dvd's af.
* Bij het kijken van een film loopt halverwege de dvd vast
en begint te blokken.
* Bij het starten van een Dvd, hoor je veel plof geluiden.
* Dvd speler en de dvd/cd worden zeer warm.
...Apparaat is al 3 keer terug geweest naar CE Repair in
Mijdrecht, waarbij d loopwerk geheel is vervangen maar
de problemen blijft aanhouden !!!
Tenslotte, de Service van Harman Kardon zelf is erg slecht.
Je mag dmv een aankoopbon met je serienummer van de Dvd speler een speler BDS270 (890 euro) bij hun webshop aanschaffen met door hun een bepaalde korting die je krijgt.

Je leest zoveel slechte recencies, dat dit bedrijf er niets mee doet, voor deze prijs mag je tenminste wel een beetje service verwachten.
..Ondanks dat het geluid briljant is, koop ik nooit meer een Harman Kardon set.

doelgroep 17-05-2013
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Nooit kopen en als je hem al hebt (en je trommelvliezen zijn je lief) in de vuilnisbak gooien. Heb dit apparaat gekocht omdat ik een goed merk in huis wilde en echt alleen maar ellende. Ontelbaar vaak de stekker uit het stopcontact getrokken, software updates, 3x terug geweest, 2 keer vrijwel een nieuwe gekregen en steeds weer dezelfde problemen. Nu is de garantie verlopen en ja hoor, weer dezelfde problemen. Het geluid gaat zomaar op vol volume, hij valt uit, loopt vast, geeft je dvd's niet terug. Gewoon troep en Harman moet dit weten.

Ik koop nooit meer iets van Harman Kardon. Ga hem denk ik maar retour B-producent sturen en ik hoef ook niets van ze terug. Kunnen ze er af en toe naar kijken en zich diep schamen.

Gantero 16-06-2013

Echt waar. Zo een rommel heb ik nog nooit gezien. De mijne ligt na 3 jaar al op het containerpark.
Harman en meneertje kardon shame on you.
Pure diefstal noem ik zoiets.

ebben929 27-08-2013

..Inderdaad, waardeloos apparaat.
Nu mag ik, als ik ze de aankopbon stuur met mijn serienummer
een Dvd speler van 899,- euro met een korting kopen.
..Echt niet !!

Henk1962a 05-11-2012
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Sinds 2008 heb ik de Harman Kardon HS200 en vanaf het begin is het al ellende. Omgevraagd gaat het geluid voluit en je schrikt je te pletter. De boombox gaf steeds plopgeluiden en dat doet hij nu nog steeds. Instelling verliest hij ook ineens. Elke keer kan je weer opnieuw je radiozenders zoeken en hem op HDMI zetten. De update die op de HK site staat die wordt niet herkend dus update kan ook niet. Is inmiddels als eens bij het HK-repaircentrum in Mijdrecht geweest, maar er is niks opgelost. Het is een mooi uitzient toestel maar daar heb je ook alles mee gezegd. Mij nooit meer een Harman Kardon.

elektromonteur 31-08-2012
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Wij hebben HS 200 nu een jaar eerst niks aan de hand nu alleen maar gedonder met de DVD...in het midden van een film stopt hij maar zo of de dvd blijft vast zitten...3x weggeweest de fabriek heeft er nieuwe onderdelen in gezet even later zelfde probleem weer de dvd recorder krijgt van ons een -1 enz enz de winkel waar wij het hebben gekocht werkt wel mee maar de fabriek niet.
Jammer van de slechte servers van deze fabriek.
Want de winkel waar je het koopt wordt er voor aangeken terwijl hun al het mogelijke doen het op te lossen.Herman Kardon heeft slechte servers en de dvd is van zeer slechte kwalitijd

Jacoba 07 06-12-2011
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Ook onze hs 200 (gekocht in dec.2007) is al 4 maal stuk geweest. De eerste maal ging de subwoofer zo maar aan en uit.Daarna tot 3 maal toe de dvd speler stuk. We hadden wel geluid maar geen beeld.De eerste reparatie van de dvd speler koste ons 200 euro.De volgende reparatie was nog garantie van de vorige reparatie.Nu kost het ons weer 235,=euro voor software updaten en reparatie van de dvd. Uit coulance krijgen we van scheer en foppen korting op de kosten maar dan nog zijn we weer 150, euro lichter.
Ik snap niet dan harman kardon hier niet iets aan doet ze gooien zo toch hun goede naam te grabbel.Wij zijn helemaal klaar met dit merk.

superkees 12-12-2011

Subwoofer is bij mij inmiddels ook overleden, 2 jaar na aanschaf

Frederik6792 01-10-2011
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Nu 4 jaar in gebruik en alleen maar problemen. Regelmatig gaat het volume keihard zonder dat we iets gedaan hebben. Vooral 's ochtends erg vervelend bij het aanzetten van de installatie. De subwoofer is sinds enkele dagen van streek. Alleen de bastonen zijn op de achtergrond hoorbaar. De DVD speler in de HS200 is al een keer vervangen nadat er herhaaldelijk CD en DVD in bleven hangen. Inmiddels is de garantie verlopen en komen de kosten voor eigen rekening. Ik heb mijn oude en trouwe Marantz installatie weer in de kamer staan en de DVD' s kijk ik via de playstation. Mijn tip: Koop geen HS 200 van Harman/kardon.

screamager 16-08-2011
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Nu 3,5 jaar in het bezit van de HS200.
De HS200 is een prima set, mits je er alleen cd's op afspeelt. Voor DVD's is de HS200 een brok ellende. In mijn geval is de set inmiddels 4 keer ter reparatie aangeboden en gerepareerd (allen onder verlengde garantie). Keer op keer weigert de set (originele)DVD's af te spelen; dvd's die het in andere dvd-spelers prima doen. In het begin was dit ongeveer 1 op de 10 DVD's inmiddels is het vrijwel elke DVD.
Noch software updates noch vervanging van diverse onderdelen heeft mogen baten. Al met al een extreme miskoop.
De service hiernaast van het inmiddels failliete IT's alsmede Harman & Kardon is zwaar beroerd. Problemen bleven komen, reparaties hielpen niet, maar vervanging (bijvoorbeeld dmv bijbetaling) was geen optie. H&K zelf reageert zelfs volledig niet op mijn schrijven aan hen.

edison 05-06-2011

----------Update review, 5-6-2011---------
Hallo ,
Na veel ellende met de receiver van de HK hs 200 de knoop doorgehakt .
Gisteren een receiver gekocht van Onkyo type 609 daar op aangesloten de luidsprekers van de hs 200 werkelijk geweldig .
Zo als anderen ook al zeggen de luidsprekers van de hs 200 klinken echt geweldig zeker nu ik ze aan heb gesloten op de Onkyo 609 receiver .
Wel gebruik ik de dvd 37 speler van Harman Kardon die ik toen gratis heb gekregen van HK die speelt tot nu toe goed af .
Mijn advies is dus koop een andere receiver en dvd speler en gebruik de luidsprekers van HK s 200 .

Gr Wil .

---------2e review, 24-4-2011----------
Hallo , ook wij hebben de hs 200 in ons bezit wat een ramp.
Toen we hem pas hadden hebben we er een nieuw loopwerk in gekregen maar de ellende bleef .
toen Harman Kardon het ook niet meer wist hebben ze ons een nieuwe dvd speler gestuurd dan moesten we onze films maar op de externe dvd speler spelen .
Wat laat Harman hier een hoop mensen in de kou staan , de eerste de beste set van een grootgrutter presteert nog beter .
Mijn advies absoluut niet kopen tot dat Harman alle gedupeerde fatsoenlijk helpt met een echte oplossing .

Wil Buis .

----------1e review, 22-12-2007---------
De hs200 reeds een aantal dagen in mijn bezit , wat mij betreft een klasse geluid WAT een verschil met mijn gelukkig verkochte Bose 321 .
Die Bose is nogmaals echt 321 niks .
Het menu in beeld is inmiddels opgelost door gebruik van een scartkabel.
Wel nog een ander punt de dvd speler maakt wel erg veel lawaai wie geeft goede raad???

coertdevries 10-05-2015

Hallo, net een Onkyo receiver gekocht en mijn HK 141 receiver verkocht...Dvd van Harman hou ik wel, kan ik met de onkyo afstandbediening de dvd van HK bedienen. Weet een van jullie dat aub...

Vr gr Coert

jva75 03-06-2011
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

ik raad iedereen die deze set wil gaan kopen aan om gewoon een ander merk te kiezen,
de dvd is van superpech audio gemaakt en is echt slecht, weiger vaak dvd en cds of stopt ineens in een film echt luek.
verder reageert de afstandbediening zeer slecht en als we naar de radio luisteren, springt hij vanzelf over op de dvd.. wordt helemaal gek van dit k.. ding ga een andere dvd speler aanschaffen en gooi deze als eenmalige aankoop van HD (nooit meer) bij het grof vuil ik geef als cijfer voor het geheel een 4

dwelfusius 26-05-2011
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

gekocht in afslag, verkocht door de sublieme geluidskwaliteit (muziekfreak)

+ geluidskwaliteit en mogelijkheden

- duurzaamheid versterker was bij mij NIHIL
loopwerk lief OF vast OF maakte zeer veel lawaai
subwoof stopte regelmatig met spelen

kortom, na herstelling nog even meegegaan, maar daarna zo dood als een pier..

enige reden dat ik niet overdreven ontgoocheld ben is omdat de boxen fe-no-me-naal zijn..boxen en subwoof gewoon hergebruikt ^^

Martin1961 28-03-2011

Voor:
Mooi apparaat, geweldige geluidskwaliteit. Aansluiting met HDMI op de TV: hierdoor prachtig beeld via DVD op TV (Zelfs mooier dan een DVD in Blu-ray speler van LG)

Tegen:
Veel werk om het apparaat juist in te stellen: Eerst met Scart + HDMI samen aansluiten op de TV, dan kun je kwaliteit 1020i selecteren. Daarna kan de Scart kabel er weer af.
Zeer lastig te bedienen afstandsbediening. Vooral mensen die net tegen een lees brilletje aanzitten kunnen de verrekt kleine knopjes met tekst onmogelijk lezen.
AB ligt gewoon erg onprettig in de hand en indeling van knopjes niet logisch.
Ongemakkelijk dat je alleen via het televisiescherm kan 'zien' hoe je het apparaat instelt.

Overigens niets dan lof over deze site en de mensen die hier tips op geven: Ik had zelf last van een 'ploppende' subwoofer, maar met de tip op deze site om een productupdate via de site van Harman en Kardon te downloaden en te installeren op het apparaat, is het probleem verholpen. Erg bedankt!

Renatomulder 21-02-2011
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Inmiddels nu een aantal maanden de HS200 in bezit, Was erg aan het twijfelen vanwege de beoordelingen van dit apparaat, Maar na het beluisteren in de winkel etc heb ik toch deze set aangeschaft en tot nu toe nog niets aan de hand, dat wat ik lees over volume volluit bij het aanzetten, heb ik geen last van, enigste wat ik wel hoor is het Loopwerk vd dvdspeler bij het aanzetten van de set. In het begin gaf de woofer ook een plop bij het aanzetten, dit schijnt geen kwaad te kunnen maar kan dit verhelpen door een knop/schakel om te zetten achter de woofer bij de aansluitingen. Verder vond ik het aansluiten en installeren vd set geen moeite of probleem, Playstation3,Digitale Decorder en TV alle 3 werkend en geluid via de Harman kardon. Verder weinig verandering gemerkt/gezien na de Update vd hk site?
Ik speel voornamelijk muziek/fims vanaf de harddisk van mijn ps3. Heel zelden dat ik een dvd of cd in de HK doe.

elwinr 09-02-2011
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Toen ik hem had uitgezocht waren hier al negatieve reacties. Maar ik was toch bezweken voor het fijne geluid en het strakke design.

Nadat hij op een vreemde wijze vast liep en de hdmi niet meer werkte heb ik op de HK site een firmware update gevonden. Totaal nieuwe onscreen layout maar met vergelijkbare (onhandige) werking. Alles werkte weer na de update, wat echt heel eenvoudig was.

Er zijn systemen met een veel praktischer uitgedachte onscreen bediening. En omdat je aan het beeldscherm van het toestel niet veel hebt gebruik je die veel.
Daarom een iets lagere score voor het gemak.

Ik heb hem aangesloten op mijn pc (mp3) en kijk af en toe dvds. Het geluid is echt super! En het is een mooi kastje die alles wat nodig is.

Richard.DE 07-01-2011

---------- update review, 07-01-2011 ----------
Leuk apparaat, mooi geluid, alleen jammer van het veel te goedkope DVD loopwerk. Maakt veel herrie, en is bij mij na 3 jaar kapot gegaan, terwijl ik het apparaat niet eens zoveel gebruikt heb. Helaas geen garantie meer. Oftewel: alleen kopen met extra garantie erbij!

O ja, het probleem dat bij het aanzetten het volume maximaal staat, heb ik ook! Niet erg handig ivm kleine slapende kindjes.

----------1e review, 19-05-2008 ----------
Heb de HS200 2.1 nu meer dan 1 jaar in bezit. Ben matig tevreden; achteraf gezien had ik waarschijnlijk toch iets anders willen kopen. Mijn kritiekpunten:

* CD/DVD loopwerk is erg luidruchtig, hetgeen bij stille passages in met name klassieke muziek storend is.

* Weigert af en toe CD/DVDs af te spelen die in mijn computer wel gewoon werken.

* Als je een MP3 data DVD probeert af te spelen, vooral als je de DVD goed vol gegooid hebt met MP3s, zijn er altijd een aantal directories die eenvoudig niet gezien worden. Dat vind ik jammer. En het duurt trouwens sowieso erg lang voordat het apparaat zo'n DVD herkend heeft en begint af te spelen.

* Het default gedrag bij het afspelen van MP3 over de USB is ronduit irritant. Wat ik zou *willen* is dat, zodra je je usb stick aansluit, het apparaat de MP3s gaat afspelen in, zeg maar, standaard volgorde (zoals bijvoorbeeld weergegeven in windows of zo). Dat doet ie dus niet! Je moet de MP3 handmatig aanklikken via het menu, en dat betekent dat je altijd je TV aan moet hebben staan, wat ik storend vind.

* bij ejecten blijft de disk soms hangen.

* O ja: de woofer begaf het na 3 weken met een harde knal. Uiteraard kreeg ik een nieuwe, maar dat duurde wel een maand.

* ontwerp afstandsbediening slecht!

* Het zou leuk zijn geweest als de display van de HK zelf wat meer informatie kon geven (zoals MP3 tags etc). Mijn ervaring is dat je het apparaat in de praktijk vaak moet bedienen met de TV erbij aan, wat nodeloos veel energie kost etc.

* Volgens mij kunnen sommige van mijn klachten opgelost worden met een nieuwe firmware. Echter, tot op heden heb ik nog geen firmware updates voor dit apparaat kunnen vinden, en de HK website is ronduit slecht en onduidelijk op dit punt.

* Het geluid is trouwens wel erg mooi. Maar, ik ben ook redelijk snel tevreden op dit punt (het feit dat MP3 kwaliteit voor mij vaak ok is, zegt genoeg denk ik).

Enfin, dit waren zo mijn ervaringen. Misschien dat iemand er wat aan heeft.

Ferdie 27-12-2010
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Wat ons betreft is deze HK een miskoop geweest. Het loopwerk van de HS200 maakt namelijk erg veel geluid. Hij is al 2x terug geweest naar de fabriek, maar dat heeft weinig tot geen resultaat gehad. Wij luisteren veel muziek op laag volume, waarbij deze bijgeluiden erg irritant zijn.
Maar als je de set vooral gebruikt op hoog volume, dan is het een prima systeem. Het ziet er allemaal erg gelikt uit en het geluid is fantastisch!
De bediening vind ik wel lastig, vooral omdat je voor de meeste functies je tv aan moet zetten. Het display van de HS200 geeft slechts summiere informatie.

Tompert 16-12-2010
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

ultiem tevreden met deze set. alles kan, cd, dvd, tv, radio, playstation (blu-ray). geluid is echt ongeevenaard, geen enkel ander merk kan het beter. was eerst nogal huiverig gezien een aantal posts alhier. maar zoals iemand anders ook al zei gaan alleen degenen die problemen hebben hier wat posten. vandaar dat ik dacht laat ik eens niet zeiken en juist volkomen tevreden en positief zijn. als je nagaat hoeveel ze er al wel niet van hebben verkocht is het logisch dat een aantal sets niet goed zijn. moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik 'm pas maandje of 7 heb.

raadselachtig 30-09-2010
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Deze set twee dagen in bezit gehad en vervolgens retour winkel.
Het geluid is innemend mooi, heel zuiver! Maar de bijkomstige geluiden vielen ons erg tegen: zoemen en tikken van het loopwerk, de subwoofer maakt een plopgeluid en schakelt op zijn moment aan en uit...
Tevens is de software erg traag. Het loopwerk blijft ook draaien als je op stop hebt gedrukt en stopt pas als je de stroom ervan afhaalt. Daarom: genoeg reden om hem de deur te wijzen!

Armand55 31-01-2010

logitech harmony 525
Ik ben in het bezit van een HS 200 wie weet hoe ik via de afstandsbediening kan instellen zodat ik ook via usb stick muziek kan luisteren

TPeetje 12-12-2009
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Nu bijna 2 jaar in het bezit van de HS200, heb ik nu problemen met HS200. De DVD speler gaf de geest. Opgestuurd voor reparatie en kreeg hem terug met nog meer problemen (Geen geluid en beeld). Bij het reparatie bedrijf konden ze de problemen niet oplossen en inmiddels krijg ik gratis een nieuwe aangeboden. Het probleem met dit apparaat is tweeslachtig. Mooi design en fantastische geluid en anderzijds de slechte duurzaamheid. Gezien de ervaring zou ik de kopers afraden deze set te kopen. Ondanks de positieve punten (Geluid,design en service), is de techniek het zwakke punt van de HS200 die HK niet onder de knie heeft. Tevens vindt ik het curieus dat HK de HS250 uitgebracht heeft waarvan je zou verwachten dat de problemen verholpen zouden zijn. Maar niets is minder waar als de reviews lees van de HS250

jwg 26-11-2009

-----------Update review, 26-11-2009----------
Ik kan me helemaal aansluiten bij Mr. Blu Ray. De enigste klachten die ik heb gehad is dat hij in die bijna 3 jaar dat ik hem nu heb 2 keer voluit openstond. Dat was voor de update. Na de update perfecto en vindt de lage tonen nog steeds ongeëvenaard voor z'n prijsklasse. Enigste min is de afstandsbediening. Die mocht wel wat sjieker.

-----------1e review, 26-3-2007----------
Wat een geluid. Hier verbleekt mijn oude Pioneer set volledig bij. Buren zullen niet blij zijn met de aankoop.
Voordelen:
- geweldig uiterlijk (zowel boxen als player)
- zeer zware bass en super zuiver geluid
- gemakkelijk bedienbaar
- overzichtelijke afstandsbediening
- heel scherp beeld via HDMI
- USB aansluitingen
- hele goede 5.1 benadering. Zit soms om me heen te
kijken waar het geluid vandaan komt.
- Past als 1 geheel bij mijn Pioneer plasma 427XD
(over andere modellen in piano zwart)

Nadeeltjes:
- bassspeaker van basskist 'tonkt' 1x bij aanzetten
- RDS weergave werkt niet bij alle zenders
- dunne speakerkabels (lijkt van matige kwaliteit)
maar zijn mijn inziens toch goed...
- gebruiksaanwijzing matig in uitleg over instellingen

Als je nog twijfelt.... niet doen. Deze set is echt VET!!

MR_Blue-Ray 24-11-2009
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Ik ben nu een jaar in het bezit van de HS200 en ik kan er alleen maar positieve dingen over zeggen. Hier staan misschien 30 slechte reacties van de 20.000 of weet ik hoeveel er wel niet verkocht zijn in Nederland. Van elk product op de markt zijn er mensen met negatieve ervaringen. Ik kocht een Samsucg LCD tv die vanzelf aan en uitging, maar de reacties op deze site zijn super! Naar mijn mening is dit een prima set met een geweldig geluid en een geweldig mooie vormgeving. Mensen moeten niet afgaan op de negatieve berichten op deze site. Ik ken meer mensen met deze set die nooit maar dan ook echt nooit problemen hebben gehad. Heb je dat wel, dan heb je gewoon dikke pech en ja, die ervaring wordt graag gedeeld hier!

MMV 04-11-2009
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Met de HS200 heeft Harman Kardon een Homecinemaset in de markt geplaatst die een mooi geluid geeft.

Punt. Want daar houdt het verder ook op. Alle al eerder genoemde defecten hebben zich bij mij inmiddels ook veelvuldig voorgedaan. Haperen, vol volume bij aanzetten, dvd inslikken en niet meer uitwerpen, bassbox wil niet meer uit via de switch, de ellende hield niet op. Gekocht 2,5 jaar geleden, nu is intussen de dvd speler overleden en de basbox heeft eveneens de geest gegeven. 1300 Euro voor betaald, hij gaat morgen bij het grofvuil. Het zou HK sieren mensen die dit product hebben aangeschaft en deze klachten hebben het bedrag te retourneren.

Eens maar nooit weer. Een dure les.

dirkpieter 17-07-2009
Geschreven voor: Harman Kardon HS 200

Na geruime tijd me geërgerd te hebben aan dit Harman Kardon gedoe heb ik de basis set teruggestuurd naar Pixmania waar ik het had gekocht en na een paar weken kreeg ik bericht dat het hele aankoop bedrag was teruggestort in een te goed . En heel goede service.
Inmiddels een ander set gekocht van JVC, geen Harman Kardon ellende meer.
Dit merk was vroeger top kwaliteit maar dat is inmiddels over. Het is nu bagger.

frankske 13-06-2009

-----------Update review, 13-6-2009-----------
Hallo! Ik heb nu de HS200 2,5 jaar in gebruik. Behalve dat de baskast sinds 2 jaar niet meer standaard mee uitgaat met de speler heb ik heel veel plezier van deze set gehad. Nu sinds 2 maanden kan ik geen films afspelen zonder dat deze raar gaan doen. Ondertitels lopen niet meer synchroon, de film blijft hangen of slaat een paar seconden over... etc... of te wel... ik heb ook een dvd speler er bijgekocht en probleem is opgelost. Maar je zou dit niet verwachten bij een set waar ik nog 1250 euro voor betaald heb. Nu inmiddels kost de set de helft!!!!!! En je krijgt er een iPOD ingang bij!!! Belachelijk!! Maar goed... geluid is perfect en mogelijkheden zijn enorm! Ook het design vind ik geweldig!!! Ik heb wel de firmware geupdate. Helaas zonder resultaat! Dus... ik snap wel degelijk de reviews op deze site! Sterkte met jullie beslissingen.

----------1e review, 1-10-2007------------
Een geweldige set! Echt in één woord geweldig! Ik heb afgelopen weekend de set gekocht. Een vergelijk met Denon gemaakt en uiteindelijk door de kwaliteit van het geluid en de piano zwarte uitvoering overstag gegaan. Ik heb er gelijk een geweldig Philips LCD scherm van 37 bijgenomen en het hangt nu allemaal dmv vogel beugels aan de muur! Alles funtioneert prima en tot op heden nog geen problemen gevonden. Het enige was dat de baskast lichte beschadigingen boven op had. De winkel gebeld en ze ruilden hem zo om!

ebben929 28-08-2013

Goedemorgen Franske,
Mijn Dvd speler van Harman Kardon doet zijn werk ook niet zoals het moet.
Nu wil ik ook een externe Dvd speler er op aansluiten.
Kunt u mij vertellen op welke ingang deze moet.
..Mijn huidige externe dvd speler heeft alleen een scartaansluiting.
..alvast bedankt !!